11-12-13

Ja det får vi ju bara uppleva en gång, 11/12/13 - coolt.
Lucia och allt idag, vad ska man hitta på då tro? Lillan har sovit i ett par timmar nu så man har fått gjort lite nytta i alla fall, jag har fått diskat och rensat ut mitt smink - ääntligen!
Tänk vad mycket smink man samlar på sig som man aldrig använder. Jag hade så mycket gammalt smink så en rensning var minst sagt nödvändig. Nu gäller det bara att hålla efter det.

Om exakt två veckor är vi nere hos min familj, som jag längtar!
Tiden går så fort och det ska bli såå skoj att My äntligen ska få träffa sin mormor, morfar, morbror och gammelmormor :-) Och Fia, min underbara Fia - min närmsta vän sen typ 10 år tillbaka. Som jag längtar efter dig! Vi har inte setts sen vi var nere sist och hade babyshower första helgen i oktober så nu ska My även få träffa sin "moster", vi längtar!

Nej, lillan lär säkert vakna snart så jag funderar på om man ska ta sig en snabb dusch.
Sen blir det att göra middag till älsklingen kommer hem.

Trevlig Lucia på er!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken söt blogg du har och grattis till det lilla knytet =) // Caroline

2011-12-13 @ 19:19:20
URL: http://www.czackrisson.wordpress.com
Postat av: ingemar pappa

du kan kanske säga till din mor vad du har gjort så kanske det smittar av sigjag längtar efter er alla 4

2011-12-14 @ 07:33:45
Postat av: Marie

Mys att ni ska till din familj! Ska ni vara där över hela julen? kram

2011-12-15 @ 10:13:24
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Johanna

Oj det tänkte jag inte ens på att datumet blev så när man skrev det.... det är med lite häftigt när sånt händer :)

2011-12-15 @ 20:04:11
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0