Come dance with me.

Lillan ligger och sover, hon var så duktig på bvc och det tar på krafterna att vara ute på äventyr :-) Vi hann inte med så mycket mer än besöket hos bvc, får ta alla ärenden imorgon istället. Vadå vara ute i sista sekund? Nja, nästan i alla fall. Nu fick jag nästan lite panik, insåg att diskhon är full med skitig disk och jag har inte planerat någon middag och klockan är snart 4 vilket normalt brukar betyda att älsklingen slutar jobbet.

Men så kom jag lika snabbt på att idag kör dom ju en timmas övertid, jag behöver alltså inte stressa, härlisch! Jag ska dock ta och passa på att diska i alla fall nu medan My sover, hon har sovit cirkus en halvtimme nu och lär sova i alla fall en timma kanske två till.

My är nu 4 veckor och 1 dag. Hon är 52cm lång och väger 3,7kg, mammas flicka växer så fint :-)

Du skitiga disk, här kommer jag!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ser fram emot när ni kommer ner ! :D

2011-12-22 @ 16:46:56
Postat av: Caroline- Mamma till Wilda

Stora tjejen ju =) hehe ja det förstår jag.. man gör ju som man vill. dem vet ju ändå inte vad man får, men gör det mest för att andra ska veta lite vad hon får =) haha..



vem hade du på bvc idag då+

2011-12-22 @ 17:41:42
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/
Postat av: Caroline- Mamma till Wilda

Okjej.. haha ja johan har väl köpte en grej i år .. och jag köpe min egen present också =) Men ja klagar inte.. får fina vinglass och en grym filt =) haha..



ja men sen köper man lite då och då istället.. =) julafton är ju mysigt utan en massa paket, inte det viktigaste liksom =)



Okej, är det den lite unga tjeje typ?

2011-12-22 @ 17:53:40
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/
Postat av: Cissi

Det gäller ju att passa på när de små sover.. ;)

2011-12-22 @ 19:49:13
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0