Dan före dopparedan!

Imorgon är det julafton, hajjar ni?! Vart tog 2011 vägen?
En sak är säker, 2011 har vart ett förbannat bra år och åren som väntar kommer bara bli bättre! :-) Idag vankas det storstäd (jag borde tagit tag i det redan men jag och lillan valde att somna om och vaknade halv 11, sen har lillan vart vaken och hon somnade precis i sin säng). Älsklingen får dessutom sluta lite tidigare idag vilket gör att vi nog beger oss till Kista för att kika i butiker, köpa en o annan klapp såhär i sista minuten kanske och ja, fixa en massa ärenden helt enkelt.

Nu när lillan sover så har jag fått duschat i alla fall, nu ska jag bara byta kläder och dra på vardagsansiktet så man kan med o visa sig ute ;-) Vi lär ju bli borta ett tag så storstädningen får väl bli till uppesittarkvällen då, dammsugaren i ena handen och bingolotten i andra - multitasking på hög nivå, vi mammor kan! ;-)

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0