Fredags stök.

Så har man äntligen själv fått duscha och äta frukost, lillan har vart lite gnällig på morgonen. Hon äter och äter och tycks aldrig bli mätt, min lilla igel hehe. Nu sätter man ju inte sig själv först längre heller, det går ju bara inte. Jag ska erkänna att jag är lite spänd för hur det kommer gå på onsdag när Richard ska tillbaka till jobbet..

Då blir det fullt upp och jag är hundra på att det kommer vara lite kaos i början.. Lillan skriker för att hon vill ha mat, Alfons gnäller för att han vill gå ut och där sitter jag i bara underkläder och vet inte vart jag ska ta vägen. Ja, önska mig lycka till nästa vecka - det kommer jag behöva!

Älsklingen håller på i tvättstugan och nu när lillan sover så ska jag passa på att göra mig iordning, sen ska vi åka iväg och handla lite. Imorgon vankas det julmarknader - som jag längtat!!

Ikväll kanske det blir lite pepparkaksbak också, myspys.

Har ni vart iväg på någon julmarknad än? Har ni nå tips på nån som ni tycker att man borde besöka?

Kommentarer
Postat av: Ingemar pappa

tjolöholms julmarknad skall vara väldigt bra :-)

2011-12-02 @ 13:28:30
Postat av: Marie

Vi måste också försöka hinna med lite julmarknader snart, men vi bor i Skåne så det blir nog inte samma marknader :)



Nästa vecka och framöver kommer säkert att gå jättebra ska du se!



Ha en bra helg!

kram

2011-12-02 @ 14:40:39
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0