Hälsningar från sjuklingen

Jag tycker verkligen inte om att vara sjuk.. Att det bara slog till sådär rätt upp o ner också, helt galet! Det blev inte alls mycket sömn inatt och jag hoppas på att få sovit betydligt bättre natten som kommer. Lillan kan vara lite kinkig ibland på kvällarna/nätterna också och det bidrar ju till min sömnlöshet men så fort hon får ligga på mitt bröst och sova blir hon lugn och slocknar på två röda, tro det eller ej men jag sover faktiskt ovanligt bra med min prinsessa på bröstet :-)

Det bli väl ändå att testa att ha henne i sitt rum till helgen, eftersom Richard börjar jobba imorn igen känns det lugnast så. Hoppas verkligen att det kommer fungera att ha henne i sitt rum, håll tummarna :-)

Nu ska jag gosa lite med min flicka :-)

Kommentarer
Postat av: Caroline- Mamma till Wilda

hehe det bästa är at tman fick 50 kronor rabbat i brevlådan på maxi på julskinka :D så här ska det köpas.. hur känns det nu första dagen själv på mamaledigheten då? krya pådig.

2011-12-07 @ 11:37:44
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0