Hej igen,

En vecka har gått sedan senaste uppdateringen och vi är nu hemma i slöddertälje igen. Hoppas att ni också har haft en riktigt härlig jul? Min jul har varit den bästa på många, många år! Julafton spenderades hos oss med Richards familj, tomten tyckte att My hade varit väldigt snäll i år ;-)

På juldagen åkte vi ner till min familj, dom fick träffa vårt lilla underverk för första gången. Det var ett par riktigt härliga dagar vi hade på västkusten med min familj och mina härliga vänner. Jag ska erkänna att längtan tillbaka växte sig större än nånsin på hemvägen.

Nån dag. Nån dag ska jag tillbaka.

Längtar redan till nästa gång vi åker ner, det blir nämligen när jag fyller 25 i februari. Tiden går så fort så man hinner knappt reagera. Snart är det väl sommar också, skönt!
Men först, nyår. Imorgon är sista dagen på 2011, som faktiskt har varit förbannat bra och 2012 kan bara bli bättre :-)

Då jag inte har haft varken tid, ork eller lust att fota allt som man fått i julklapp så kommer här en liten summering bara på vad lilla My fick i julklapp. Bilder kommer när jag orkat fota ;-)

- Mumin babygym
- Massa mumin saker (skål, skallra, bok, snuttefilt mm)
- Kläder, skor
- Åkpåse
- Nappar
- Nappbox från Cult design + en speldosa från Cult design
- Sängkläder
- Spargris med lite innehåll ;-)
- Tavla från Formeli
- Mjukisdjur

och mycket, mycket mer. 

Kommentarer
Postat av: Caroline- Mamma till Wilda

Låter som en trevlig jul =)

2011-12-30 @ 20:42:41
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0