Lördagsmorgonmys.

Älsklingen gick in och jobbade lite extra idag, det gjorde att My och jag låg i våran säng och myste och fick en lååång sovmorgon :-) Såå härligt!

Nu kommer Richard snart hem och vi ska ut med vovvarna, ja idag är det vovve i plural ;-) Vi passar nämligen hans kusins hund då hela hans släkt (typ, förutom oss ;-) är på julbordskryssning idag. Skönt är ändå att hans moster bor i grannhuset och det är där supermysiga Ozzy är. Ska bli kul och se hur Alfons reagerar på att gå ut med en annan hund och jag måste bara påpeka att Ozzy är en rottis på en sisådär 70 pannor haha!

När promenaden är avverkad återstår en himlans massa julbak, som jag längtat! Sen ska jag förbereda middagen, idag blir det nämligen honungsglaserade revbensspjäll med coleslaw och pommes :-) Det blir spännande att se om jag lyckas med detta!

Vad hittar ni på idag då? Handla julklappar kanske?


Min underbara lilla flicka!


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0