Mysdag.

Idag har vi irrat runt i storstaden, julmarknaden på Skansen var riktigt härlig! Vi fick se en hel del djur också, ett par ekorrar bland annat - dom är ju bara för söta! Det var dock galet mycket folk men vi var där i rätt tid i alla fall, kön in var inte att leka med när vi åkte därifrån.

Det var mysigt inne i Gamla stan också men där är så trångt och där var sjuuukt mycket folk! Det var poliser överallt också och tydligen så hade det vart nå rån i en guldbutik en stund innan vi kom dit, galet! Skönt att man slapp hamna mitt i det i alla fall!

Vi köpte inget direkt idag, det är så mycket mat och lotterier nuförtiden och det är väl jättemysigt men visst saknar man några stånd med presentartiklar eller sådant. Fanns en hel del fint julpynt dock, men vilka överpriser dom tar på marknader! Vissa saker kan väl vara värt men i det stora hela så är det lite för dyrt för min smak.

Men som sagt, det har vart en super mysig dag med familjen.
Imorgon blir det en sväng till Gustavsberg och Iittala outlet :-)



Min fina man, jag och raceråket med vår lilla prinsessa i :-)


Kommentarer
Postat av: Caroline- Mamma till Wilda

Åhh vad mysigt. lät som en bra dag.. fina bilder också =)

2011-12-03 @ 21:38:02
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0