Operation nattning.

Gud vad smidigt det gick att fixa faderskapet på lillan, skönt! Känns bra att älsklingen nu står som hennes pappa även på papper. Tycker faktiskt att den proceduren är lite fjantig men jag förstår ändå att det måste göras och nu är det äntligen klart!

Lillan har sovit mest hela dan så nu när hon ligger och trycker och det smattrar i blöjan på henne ska jag passa på att väcka henne, sen blir det blöjbyte och sedan påbörjas "operation nattning". Eftersom hon är en expert på att vända på dygnet så tar det en stund att natta henne och det krävs lite mer planering så för att inte hålla på in på småtimmarna ska jag försöka börja redan nu, så kanske (förhoppningsvis) sover hon om en timme och jag kan krypa ner bredvid min man och kramas lite innan han slocknar, haha.

Lucia imorgon, vi hörs då!
Natti natti!


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0