Så var det måndag, igen.

Sov lite knackligt även inatt, tur att man kunde ta igen lite sömn efter att älsklingen åkt till jobbet. Lillan ligger i sin säng och sover så jag ska försöka få tummen ur och få diskat.. I eftermiddag ska vi ner på stan och fixa faderskapet, sen ska jag försöka samla ihop lite mod och ringa sjukhuset och fråga vad dom sysslar med. Jag brukar inte ha problem med att ställa folk mot väggen och speciellt inte via telefon men det här känns känsligt av nån anledning.. Jag kommer garanterat bli tvungen att betala i alla fall men man kan ju ställa dom mot väggen och fråga hur f*n dom tänker.. skamligt.


Kommentarer
Postat av: Caroline- Mamma till Wilda

vad är det du ska betala för ?

2011-12-12 @ 13:46:40

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0