Sömnpiller.

Lillan sov lite mer än 2 timmar förut så jag fick faktiskt gjort en hel del, jag tog hand om disken, rensade bland en massa papper i köket, hängde upp en stjärna i vardagsrummet, fäste högtalarsladden längs golvlisten (jag är så trött på att se sladdar ligga på golvet - tänk om allt vore sladdlöst?! U n d e r b a r t)

Jag känner mig nöjd, mycket nöjd.

När lillan vaknade förut var det dags för blöjbyte + mat, sen var hon vaken i cirkus en timme. Jag hade velat ha henne vaken lite längre eftersom det underlättar när vi ska natta henne sen men nu så började hon skrika en massa och var hungrig igen så jag matade henne och hon slocknade i typ 2 min och nu är hon vaken igen så snart blir det blöjbyte igen och sen mat och därefter läggdags.

Hoppas innerligt på en bra natt.

Nu slockna hon igen.
Farligt att ligga i mammas famn tydligen ;-)


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0