Back in buisness.

Hej alla!

Jag är medveten om att det var cirkus en vecka sedan jag uppdatera sist och idag blir det inte så mycket heller tyvärr men jag kan tala om för er att det som hänt under veckan är att jag akut åkte till sjukhuset i tisdags och blev inlagd.

I onsdags födde jag vår efterlängtade dotter! Kan ni tänka er?!
Ni ska få hela historien imorgon, jag har massor att berätta men idag är första dagen hemma och om en liten stund kommer lillans farmor, farfar och gammel farmor hit på lite tårtkalas och det är i stort sett det jag orkar med idag så håll ögonen öppna imorgon, då ska jag försöka ta mig tid att berätta vad som hänt.

Tills dess, vi mår alla bra och jag är verkligen världens lyckligaste!

Kommentarer
Postat av: caroline

Stort grattis till eran lilla. hon var jättsöt =) njut nu!

2011-11-27 @ 11:30:57
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/
Postat av: Annie

Grattis!

2011-11-27 @ 15:06:35

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0