Måndagsmys.

Större delen av dagen har faktiskt spenderats i sängen - därav mitt dåliga bloggande idag. Jag har bara inte haft någon ork, jag har mått lite siså och jag måste medge att det har varit förbannat skönt att bara ligga i sängen och titta lite på tv, slumra till och bara gosa lite med Alfons.

Nu på kvällen har jag tagit ett ordentligt skumbad, gjort ansiktsmask och rakat benen - precis vad jag behövde idag! och vad är mer avslappnande än ett bad och tända ljus?

Gjorde mig även ett par mackor så det blev lite kvällsmys framför tv:n.


Kommentarer
Postat av: ModelBea

Ja tack det är bara bra med mig :) ! Har du gjort något kul i helgen :D ?

(just det jag har startat upp min modell-blogg nu också ifall du undrar varför det är någon som skriver till dig och du inte vet vem det är haha! Förut så svarade jag från svettlukt.blogg.se



Kram Bea

2011-11-08 @ 08:59:09
URL: http://modelbea.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0