Soffpotatisar är vi allihopa.

Nu har vi kommit hem från dagens firande av svärfar. Det bjöds på god mat, gott sällskap och självklart tårta. Nu kan vi snacka matkoma. Alfons fick en hel del gott han med så nu behöver han inte äta fören till jul ;-)
Igår började jag få en enorm ryggvärk och tyvärr så kan jag inte påstå att den blivit bättre idag, det blir bara värre - kanske kan det vara för att lillan snart vill komma ut?
Jag känner en väldigt skillnad på denna veckan och förra veckan, dels ryggvärken men jag känner mig enormt mycket tyngre och just nu är det mesta bara jobbigt, man är ju inte snabb och smidig direkt ;-)

De sista 2 (kanske 3 om man har "otur") veckorna kommer bli fulla med vila för min del, jag ska försöka samla så mycket kraft jag kan och ta varma bad mm. Jag hoppas att det händer nånting snart och gärna på en vardag för då vet jag att jag kan få tag på Richard till 100%, helgerna är fortfarande uppbokade en del för hans del eftersom vi inte vet när det händer nåt men det är nog en av sakerna jag är mest nojig över nu; att inte kunna få tag på honom när det väl är dags.

Kommentarer
Postat av: Emelie-Mamma till Wilde

Passa på att vila och ta hand om dig själv ;)

Var på västkusten är du ifrån??

Bor själv i Uddevalla...

Hoppas er bebis snart blir sugen att ta sitt först andetag. :)

2011-11-13 @ 19:31:33
URL: http://ebrathen.blogg.se/
Postat av: caroline

Det var det värsta.. att inte veta när hon skulle komma, men sen fick vi ju tid för igångsättning och då var det mykcet skönare..



vadsöt den lilla alfons var. Hah ja dem växer så det knakar.. hon växte 7 cm på 2 veckor så det är bra att ni har blandat klädstorlekarna.. sen får ni säkert också lite när hon föds.



ryggvärken .. blir den värre så är det nog på gång.. det kommer kännas ett tag innan men börjar det dra sig neråt benen så är det värkar.. =)

2011-11-13 @ 19:49:00
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/
Postat av: Sophie

Den är verkligen hur fin som helst :)

2011-11-13 @ 20:37:44
URL: http://bysophie.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0