Suck, pust & stön.

Efter ytterligare en jättejobbig natt så är jag nu uppe.. har redan varit ute en sväng med Alfons, älsklingen ligger och vilar lite till. Mitt huvud är alldeles för nära en explosion för att jag ska kunna lägga mig ner och ens försöka somna om..

Vi kom i säng ganska sent igår, tror jag gav upp runt halv 12 och älsklingen kom strax efter. Nån av våra uuuunderbara grannar hade fest igår. Det lät värre än vi hade ett gäng tjejer i köket.. Jag funderade flera gånger på att gå upp och verklgen försöka höra vart det kom ifrån men jag hade så ont i huvudet att jag inte orka resa mig ur sängen.

Jag har inget emot fester, folk får gärna ha fester men man kan väl för f*n ha lite respekt för sina grannar?! Fortsätter det så sen när lillan väl är här, då ska folk få veta att dom lever kan jag lova!

Vad händer idag då? Älsklingen har ett par innebandymatcher han ska avverka så för min del blir det väldigt lugnt. Nu ska jag fixa lite frukost!

Kommentarer
Postat av: carolina - med Lo:s syskon i magen.

usch, ja vi har haft det hemskt med våra grannar, noll respekt! vi letar nytt, kan inte bo i stan med barn ;-(

2011-11-12 @ 10:37:22
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Anonym



Vad kul att du var med i dagens blogg, vinnaren är nu uppe. Kolla om det var du(eller så kanske ser du det på statistiken redan ;) haha :D !

Här är inlägget:

http://modelbea.blogg.se/2011/november/dagens-blogg-lordag.html#comment



Massa Kramar Bea :)

2011-11-12 @ 10:41:23

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0