Dagens dilemma,

God morgon!

Underbar morgon om jag får säga det själv, precis varit ute med Alfons på hans morgonpromenad och fy vad kallt men åh så vackert det är! Solen skiner, himlen är blå, träden är sådär höstigt färgglada och det är frost i gräset. Medans älsklingen sover en liten stund till så sitter jag här i soffan med en liten trött vovve i knät, nyfikna katter på fönsterbrädan och det första jag tänker när jag loggar in här på bloggen är:

Svart eller vit blogg?

Haha, ja. Vilket dilemma va?
Jag ÄLSKAR bilden jag har som header men det blir ny header sen när lillan är född och jag börjar fundera lite kring utseendet på min blogg. Blir det för mörkt och trist med en svart blogg?
Första versionen av min blogg var ju vit, alla andra verkar ha vita bloggar, finns det en anledning till det kanske?

Så, söndag - jag får ungefär halva dagen "för mig själv", passande dag att få lite gjort på vilket leder till frågan igen;

Svart eller vit blogg? hehe.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0