energinivå "låg"

Allt pysseltänkande och hemside-tittande tog verkligen på mina krafter, shit vad trött jag blev.. bara sådär. Jag skulle kilat bort till Ica och köpt några små grejer inför älsklingens arbetsvecka men jag tror jag tar det när han kommit hem i eftermiddag istället så slipper jag lämna Alfons själv.

Det börjar bli dags för Alfons att gå ut igen, då tänker ni säkert "men gå förbi Ica när du ändå är ute då?" och det skulle jag väl säkert kunna göra men det finns en sak jag ALDRIG nånsin kommer göra - oavsett vart i detta avlånga land jag bor (och ja, det händer faktiskt lite mer bajs här i s-tälje än på många andra ställen) så kommer jag icke att lämna Alfons utanför en affär! Oavsett hur lite jag ska handla så kommer det aldrig att ske.

Man hör ju så ofta om folk som blir av med sina hundar medan dom är inne i affärer osv och jag litar inte på nån. Speciellt inte när man har en sån liten söt parvel som Alfons :-)

Nej, det får bli en promenix ut i solskenet med busfröet nu och sen ska jag antingen baka något eller lägga mig och vila en stund - det känns som att jag kan behöva det och jag får passa på nu när gubben är på vift ett par timmar, hehe.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0