hemmafixarnas dag

Asså vad är det med mig och huvudvärk? Den senaste veckan har jag haft huvudvärk till och från flera gånger om dan, varje dag. Kan det ha nåt med graviditeten att göra? Jag har ju haft problem med huvudvärk och migrän innan men sen jag blev gravid har jag knappt känt nåt, förens nu.

Tog tag i ett litet hemmaprojekt idag, vi har ett avlastningsbord i ek i hallen - det är nu på gång att bli vitt. Tanken på att måla om det har slagit mig flera gånger men nu när älsklingen är iväg och dömer innebandy och vi äntligen fått upp hatthyllan så kände jag att jag vill ha klart hallen helt.

Verkar som grannarna också tar tag i små hemmaprojekt idag, det bankas och borras lite här och där i huset men nu är det ganska lugnt. Medan färgen torkar så tar jag och slappar lite här i soffan med Alfons och Felix som båda ligger bredvid mig helt utslagna :-)

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0