Ideer till lillans rum,

Jag fullkomligt kokar över av idéer till lillans rum! haha. Jag skulle vilja ha en gunghäst, men helst köpa en begagnad så man kan pyssla lite själv. Hittat en del men de flesta är så pass nya att man inte behöver göra något med dom, sen hittade jag en lite äldre som jag skulle kunna fixa med men den var inte riktigt som jag tänkt och även lite större än vad jag vill ha den.

Sen fick jag en massa idéer om barnmöbler, typ två stolar och ett bord. Hittade billigt på Ikea men även någon enstaka som sålde billigt begagnat så vi får väl se, just nu är jag bara på sånt pysselhumör! hehe.


Den här typen skulle jag vilja ha, fast lite äldre och kanske sliten så man kan måla om själv och sådär. Jag gillar verkligen den här typen som är helt i trä.



Sen hittade jag detta på Ikea, stolen kostar 79kr och bordet 149kr men jag hittade även en som sålde ett liknande set med två stolar och ett bord på blocket för 150kr så det är verkligen ett alternativ jag är sugen på nu.

Har ni några roliga inredningstips till en som är otroligt pysselsugen?
Har ni gjort något i barnrummet som ni är väldigt nöjda med och kanske vill dela med er av?

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0