Jag tror det blir regn,

Kom hem för en timme sen ungefär, vart ute med Alfons och nu sitter jag äntligen i soffan och slappar. Besöket hos BM gick jättebra! Jag har ökat 1kg bara - så jag klagar inte hehe. Alla mina värden såg jättebra ut, skönt att se att järntabletterna och vitaminerna hjälper. Vi lyssnade på lillans hjärta som också lät bra, hon hade värsta hickan samtidigt bara, haha. Magen växer som den ska och jag mår som jag ska, allting är toppen med andra ord.

Var en sväng på stan men hittade inget varken till mig eller till lillan, jag kom i alla fall hem med blommor och två hängamplar till balkongen och äntligen fick jag tummen ur att fixa ett tapetprov på tapeten jag satte i sovrummet, precis när jag trodde jag var klar med tapetseringen så såg jag ju att det saknades en halvmeter så jag hoppas att det här tapetprovet på lite mer än en meter passar, annars får älsklingen åka dit och fixa ytterligare ett prov ;-)
Ja, det kanske är fult men inte f*n tänker jag köpa en hel rulle för en ynka halvmeter, det hade inte ni där ute heller gjort ;-)

Å där kom regnet.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej jag halkade in här via vår dotter Sandras blogg

Inte sjutton köper jag ny rulle jag heller när jag tapetserar om och det fattas. Nu har jag sista gången bara köpt på Rusta och där går det utmärkt att göra som du och jag.

Kanske inte så lätt på färgaffären inte två ggr iallafall

Hurra för oss som vågar

Annelie

Thibia.blogg.se

2011-10-15 @ 15:04:55
URL: http://thibia.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0