jävla tigerräkor..

God morgon. Hoppas ni sovit gott.

Vi var ju ute och käka igår, firade vår dag lite grann. Var på en jättemysig restaurang och åt gott, sedan följde jag med till Gnesta och kollade när älsklingen dömde en innebandymatch. Mot sista perioden kände jag dock hur jag började må illa, det blev bara värre och värre och jag visste att jag snart skulle behöva kräkas..
Jag gick utanför och hann precis komma ut genom dörren..

Fy fan vad dåligt jag mådde.. Fick inte behålla nåt av maten vi åt..
Jag blev rätt så nojig och fundersam, var det nåt fel på maten vi åt eller är det nåt med lillan? Jag har ju inte mått alls dåligt under graviditeten och varför skulle jag börja göra det nu?
Jag var öm i magen när jag vakna imorse men nu när jag fått ätit frukost så har jag känt lillan röra på sig en hel del så jag hoppas allt är bra.

Ska jag kolla upp det ändå eller hur hade ni gjort?
Har ni haft en drömgraviditet och sedan börjat må dåligt mot slutet?


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0