jul, jul, underbara jul.

Det är ett tag kvar men fan vad jag längtar till julen!
Allting blir så mycket mysigare under julen tycker jag. I år blir det extra mysigt eftersom vi har lillan. Det är 3 veckor kvar till beräknad BF, sinnes vad tiden går fort! Jag tror att hon kanske till och med vill ut lite innan, älsklingen har tippat på den 30/11 men jag tror det blir någon gång mellan den 20-27/11. Vi får väl se vad vi landar på, hur som helst så är det ju snart och jag längtar som en tok efter min lilla ängel!

Idag har jag börjat känna lite "smärta" eller tryck kanske man ska kalla det för, jag vet inte vad det kan vara men jag kände det när vi var ute och gick tidigare idag. Det var som en tryckande känsla från magen till "dom nedre regionerna" hehe. Det kändes precis som om lillan ville komma ut, det kändes lite små läskigt men som sagt - det är ju snart dags så jag lär väl känna ett och annat de kommande veckorna.

Magen har ju sjunkit lite också, jag har känt det en del just när jag sitter och jag känner mig nästan konstant kissnödig och vi ska inte prata om att gå i trappor, haha.

Nej, nu ska jag ta mig lite glass och bara gotta mig, jag är grymt trött så det blir nog inte mer skrivande för min del idag men jag är tillbaka imorgon och imorgon vankas det ju amningsföreläsning - som jag längtat!

Ciao mina vänner.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0