julmust & kanelbulle

Det blev ingen barnbasar för våran del. Vi tänkte gått dit och kollat lite vad som fanns och skulle vi hitta något skulle vi gå och ta ut pengar men till vår besvikelse så var det ju inträde.
Vi har aldrig kontanter på oss heller, inte ens småmynt så det var lite surt och då sket vi i det. Vi missar nästa gång också säkert för då ligger jag förhoppningsvis på BB eller så är jag hemma redan med min lilla ängel.

Det får väl bli ett basarbesök nästa år, när man har tid.

Trött som få är jag i alla fall, älsklingen är iväg och fotar lite hockey så jag myser i soffan med lite julmust och en kanelbulle. En liten powernap skulle sitta fint men funderar på att måla klart avlastningsbordet i hallen. Vi får se vad det blir :-)

Vad har ni för er denna ruggiga söndagen?


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0