matchmaking hos BM

Ja, jag ber om ursäkt för mitt utbrott igår men jag kände att det var nödvändigt. Jag blev så förvånad, besviken, arg och kände bara för att sätta mig och gråta. Kände mig lite nedstämd även imorse när jag vakna men nu efter att ha kommit hem från BM så känner jag mig väldigt glad och nöjd med hur den här dagen ser ut än så länge!

OCH, det finns en anledning. Hehe. Min barnmorska presenterade mig för en tjej idag som hade tiden innan mig, en jätte trevlig tjej som är i samma "situation" som mig. Ni vet, flyttade för kärleken, har inga egna tjejkompisar i stan, jobbar på samma ställe och ska ha barn inom ett par veckor! hihi.
Lena, min barnmorska, tyckte att vi var så lika så hon var bara tvungen att presentera oss för varann och det tyckte jag var jätteroligt.

Vi fick pratat en del, bytt nr och kommer absolut att börja ses. Skönt att träffa någon "egen" som är i samma sits som en själv, jag känner ju inga tjejer i den här stan direkt (jo, min killes bekanta osv men det räknas inte) och det blir lätt ensamt om dagarna.
Efter att ha pratat med Richard nu så visar det sig att han känner hennes kille, haha, vad är oddsen? Dom har tydligen jobbat ihop och vi stötte tydligen på dom lite hastigt utanför BM en gång i våras. Världen är bra liten, hehe.

Tack vare min BM så är min dag gjord, det finns hopp. Ingen idé att deppa ihop över försäkringskassan. Jag får helt enkelt fjäska lite med min chef om helgjobb och kanske till och med söka ett extra jobb.

Nu ska jag dricka lite julmust, nam nam!
Ciao så länge!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0