Minne som en guldfisk ja,

Nu sitter jag äntligen och slappar i soffan!
Efter att ha lagat mat, gjort matlådor + frukost till imorgon, tvättat håret, bakat och vart på kvällspromenad med Alfons så känner jag att jag kan slappa en liten stund men insåg precis att klockan nästan är läggdags, haha!
Ja, vi brukar ju lägga oss runt nio såhär på vardagarna när det är jobb dagen efter. Det kanske är lite pensionärspoäng men det skiter jag i, det brukar alltid ta en stund innan man somnar så för att det inte ska bli alltför sent så lägger vi oss hellre lite tidigare och myser :-)

Det är vår kvalitétstid.

Jag kom ju också på att jag hade bilder av tavelväggen i lillans rum + vår lilla arbetshörna i vardagsrummet med nya datorn och tavelväggen där, arbetshörnan är väl så gott som klar - man vill ju inte ha för mycket skit framme :-)

Nej, nu ska jag ta och göra mig redo för natten!

Sov så gott allihopa!
PS. Lite ny design på bloggen idag, vad tycks?



Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0