pengajakten.

Jag fick min efterlängtade sovmorgon!
Jag vaknade inatt och efter ett toabesök så gick det inte att somna om.. Lika bra att vänja sig men lillan får JÄTTE gärna komma ut nu! hehe. Jag hade sån huvudvärk också och efter en alvedon och Alfons morgonpromenix så somnade jag såå gott och vaknade för drygt en timme sen.

Idag tänkte jag försöka göra dammsugare, tänkte även ta en sväng ner i källaren och se om man har något av värde man kan sälja av - behöver verkligen rensas där nere.. Sen vi flytta har det bara åkt in en massa grejer och man har inte koll på vad som finns där, känner ni igen er? hehe.

Vi hörs lite senare så får ni se hur det går på pengajakten ;-)


Kommentarer
Postat av: Frida

Tusen Tack! Va roligt att höra! =)

2011-10-27 @ 11:45:01
URL: http://freddyberry.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0