Snygg i vinter, oh yes.

Insåg precis att det faktiskt inte är så långt kvar till julbord, julafton och nyår - allt skoj som hör vintern till helt enkelt. Jag och älsklingen har redan bokat julbord och i år blir det en dubbeldejt med en av hans kompisar och hans tjej vilket jag tycker ska bli såå skoj!
Vi slår dessutom på stort och ska till Gondolen i Stockholm, ett av de finaste ställena (från vad jag har hört). Jag satt nu och kollade lite grann på nelly.se för att se vad dom har för roligt, jag känner redan nu för att köpa något man kan ha i jul.

Jo jag vet, jag kommer precis ha fött barn och köpa kläder såhär dags är väl inte det smartaste då kanske? Mja, det beror väl på. Jag har inga planer på att köpa värsta klänningen eller något sådant.

Se här vad jag har i tankarna just nu:


Blev alldeles kär i den här toppen, jag vet dock inte vilken färg.
Vilken tycker ni är snyggast?

Den toppen ihop med ett bar smala svart jeans/leggings/treggings och kanske ett par sånna här:
(känns ju klockrent!)


Kommentarer
Postat av: Richard

Den svart röda helt klart :D <3

2011-10-25 @ 06:33:40

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0