tack o hej, leverpastej

Pengajakten gick helt ok. Jag hittade min snowboard, ett par nya snowboardboots, en integralhjälm och ett par skridskor. Kanske finns det nån där ute som vill ha nåt av det? Hos mig blir det ju bara liggandes.
Det kändes bra att få röjt lite i källaren i alla fall, man samlar ju på sig så mycket och en hel del skulle man bara kunna göra sig av med.

Jag gjorde dammsugare idag också, dom blev bra men inte som dom i butik.
Älsklingen lär ju äta dom ändå men jag trodde att dom skulle bli annorlunda, aja nåt gjorde jag väl fel och får väl testa ett annat recept nästa gång :-)

Nu har jag lagt en varm vetekudde under täcket så det börjar bli dags att krypa ner i en varm och go säng, kolla lite på tv och mysa. Sen hoppas jag på en bra natt, behöver soooova!

Sov så gott allihopa, fredag imorgon! :-)

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0