Torsdag - städdag

Fy satan vad jag har sovit dåligt inatt.. Jag har vart uppe ett par gånger på toa och sen har jag bara legat och vridit på mig.. Fick somnat om imorse efter att älsklingen åkt till jobbet i alla fall, det var behövligt kan jag lova. Någon mitt-på-dagen-powernap lär det väl inte bli idag heller, dels för att jag måste städa - det ser för jäkligt ut här hemma - men sen också för att psykfallet nedanför har dragit igång sin musik igen..

Jag orkar inte!
Funderar skarpt på att ringa hyresvärden idag, jag vill inte vara en sån som ringer och gnäller hela tiden och jag känner att jag har försökt ge henne en chans men nej, varje morgon runt kl 10 drar det igång.. sen är det till och från fram till eftermiddan. Vem orkar höra på det liksom? Inte jag i alla fall.

Aja, som det känns just nu så blir det väl ingen höjdar dag, känner mig less och irriterad efter samtalet med mina föräldrar igårkväll. Ah, det är nog första gången jag ångrar att jag ringde hem. Kul att prata med brorsan i alla fall - för en gångs skull men annars kunde det faktiskt lika gärna vart..


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0