Trötter

Jisses vad seg man är. Det är nästan så att man knappt orkar hålla uppe ögonen, får bli läggdags snart hehe. Har en väldigt trött liten vovve som ligger och sover mellan mina fötter, jag tror minsann han har haft det väldigt roligt ute i sommarstugan och från vad jag hört från svärmor så har det gått jättebra och han har varit jättesnäll så jag kan ju inte vara annat än jättestolt, hihi.

Det är första gången som jag lämnat bort Alfons sådär, det var faktiskt lite jobbigt igår ska jag erkänna - han är ju trots allt min lilla bebis ;-)
Han fick en ny leksak som var väldigt omtyckt, han trivs ute på landet också där han kan springa lös och utforska lite. Det får bli en snabbis ut med honom innan jag kilar i säng, sen kommer vi nog slockna på två röda allihopa.

Ny vecka imorgon, både arbetsvecka och gravidvecka - nu går det undan!

En liten bild jag fick av svärmor idag från sommarstugan:


Han vägrade att lämna sin filt, nån kan ju faktiskt komma och ta den ;-)

Nu säger vi god natt!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0