tuffa tider..

Nu har man dammsugat här hemma i alla fall, det tog sin lilla tid innan jag fick tummen ur. Nu ska jag bara ta och städa av badrummet och köket lite, kanske rensa lite i sovrummet också. En dusch hade ju inte vart fel heller. Eller ett bad, ett avslappnande bad är nog vad jag behöver. Ah, det får bli min belöning när jag städat klart.



Pappa: Det var inte bara menat till dig, mamma sa en del olämpliga saker igår som fick mig att önska att jag inte ringt överhuvudtaget. Jag om nån förstår dig, men det känns inte som om ni förstår mig eller respekterar mitt val. Det känns inte som om ni kommer bli nöjda fören den dan jag säger att vi köpt hus i kba. Den dagen kommer ni få vänta länge på, ni förstår ju själva att det inte är möjligt. Så just nu är det bara ledsamt att prata med er. Det är bara jobbigt.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det är helt och hållet erat eget val vart ni bor. Vill ni flytta till Norrland så vore det trist men det får man acceptera.

Hoppas att det ordnar sig och att du och bebbe mår bra. Kramis

2011-10-13 @ 16:54:45

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0