11 september -11

Det har vart en väldigt härlig söndag måste jag säga, jag och Richard tog en sväng till Sickla och kollade lite men köpte inget. Vi var inne på Lekia en sväng och hittade väl ett par saker som åker upp på önskelistan till jul ;-)
Åt en supergod middag på O'learys, ibland blir man ju lite bortskämd av sin underbara sambo ;-) Jag har haft fruktansvärt ont i rygg, höfter och ben idag.. Hoppas att mitt gravidbälte kommer snart och att det är nåt att ha..!

Kom ju på att jag hade en vetepåse hemma, fick den brilljanta idén att lägga den på svanken men klantade mig rätt rejält och glömde den i micron.. Oopsie.. Haha.
Kan ju tala om att det luktar allt annat än smultron i våran lägenhet just nu, men men shit happens! haha. Blir strax att krypa i säng faktiskt, jobbet kallar imorn igen och innan jag kastar in handduken för ikväll så ska jag allt få en välbehövlig massage av min kära sambo.
Underbart!


Skänker en tanke till alla familjer som förlorade någon den 11 september 2001.
Ni har väl gjort detsamma?

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0