Det går bra nu,

Nyduschad, frukost i magen, spotify igång - dags att sparka igång denna lördag som ser ut att bli fantastiskt bra! Det är riktigt fint höstväder ute idag, för en gångs skull regnar det inte när man är ledig! :-)
Älsklingen ska iväg lite senare och då tänkte jag passa på att städa och byta gardiner i sov- och vardagsrum, sen när han kommit hem blir det en sväng till ikea för att köpa lite ramar till tavelväggen jag ska fixa i lillans rum.
Vi är även på jakt efter en ny dator, eller rättare sagt en stationär dator.

Spenderarbrallorna är på idag ja! hehe.

Tills nästa gång,

Min favorit just nu, från mig till er:

Adele - Set fire to the rain.


Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Underbar låt!!!!

2011-09-25 @ 16:30:23

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0