Jo,

Var en sväng förbi hos Richards syster och hennes karl, lite lördagshäng hos dom är aldrig fel :) Dom håller på och gör om lite överallt i deras radhus och det smittar av sig! Jag blir så sugen på att greja och göra nåt här hemma men jag vet inte vad jag ska göra.

Nånting behöver göras med vardagsrummet men jag vet inte exakt vad och innan vi fått köpt en matgrupp så blir det så svårt att göra nåt tycker jag. Men en ny tv-bänk hade ju verkligen inte vart fel, då behöver vi bara få tag på ett schysst väggfäste till tv:n också så man får upp den på väggen.
Jo, vi har ju faktiskt en liten plan med vardagsrummet.

Köpa ny tv-bänk i vitt, gärna en med luckor så man slipper se all skit. Få upp tv:n på väggen, sätta dioderlisterna på tv:n så man får en lite cool effekt bakom tv:n.
Men sen då?

Aja, jag får sova på saken och hoppas att man kanske kan snubbla över en stor summa pengar nån dag, haha!
Sov så gott allihopa.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0