OMFG!

OJOJOJ säger jag bara!

Precis när jag postat senaste inlägget kom min sambo hem, med en överraskning till moi! Jag blev med en gång som ett litet barn på julafton. Fick välja hand och han tar fram en bukett med otroligt fina blommor! Alla tjejer gillar ju att få blommor, speciellt när det inte finns någon särskild anledning bakom utan "bara för att jag vill ge dig".

Jag öppnade blommorna, helt salig över att ha fått så fina blommor bara för att - och på en måndag! :-) Men tror ni det var allt eller? Nej nej nej, i blommorna ser jag att det ligger pengar! Ja, sedlar - i plural!

"Köp dig nåt fint" säger han med sitt fina leende. Åh vad min älskling har gjort min dag!

Man säger varje dag att man älskar varann, man kramas och pussas och ger varann närhet och ömhet men det är sånna här tillfällen då man verkligen inser hur lätt det är att falla in i ett mönster och man lätt tar saker och ting förgivet. Det behöver inte vara något spektakulärt, det är dom små sakerna som gör det. Det är dom små guldklimparna man minns.

Nu och för alltid slår mitt hjärta för dig och snart har vi vår lilla ängel här.
JAG ÄLSKAR DIG RICHARD!



Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0