Shit happens,

Idag är jag väldigt trött.. Skulle vart på amningskurs men den missa jag eftersom det inte verkar finnas en enda p-plats i den här stan, jag blev så sjukt arg så ni anar inte. Jag som var ute i god tid och det finns inte en enda ledig plats inom rimligt avstånd, sen mitt upp i allt tar bensinen slut - F*N tänkte jag då.
Åkte till närmasta bensinstation på bara ångorna i tanken, sen började letandet efter en p-plats igen och nej, fortfarande ingen ledig nånstans..!

Då var jag redan sen till kursen så jag bestämde mig för att ge upp..
Man blir ju så besviken när man verkligen sett fram emot nåt i en hel månad och så skiter det sig för en sån skit grej.. Nu måste jag boka om kursen och vänta ytterligare en månad..

Nästa gång ber jag nån köra mig. Helt klart.

Gick och la mig när jag kom hem från jobbet, jag sover så dåligt nuförtiden men det hör väl till ju längre man går i graviditeten men att vakna kl 03:00 och inte kunna somna om när man ska upp och jobba är inge kul heller.. Så nej, min dag fick ingen bra start alls. Fick tagit igen lite förlorad sömn i alla fall, en timme sov jag och jisses vad jag sov gott! :-)

Det var precis vad jag behövde och nu när man fått lite kvällsmat i magen ska jag nog ta och påbörja tavelväggen i lillans rum. Dagen är inte slut så det finns hopp även för denna måndagen!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0