Shooooppa!

Jag satt och kikade lite på gekåsbloggen förut eftersom vi tänkte ta en sväng dit när vi ändå åker ner till mina föräldrar och är i krokarna. Jisses vad mycket fint dom har fått in i alla fall! Jag är ju grymt nyfiken på deras babyavdelning och har faktiskt ganska stora förväntningar på den.
Dom hade fått in jättesöta overaller med spöket laban på så dom vill jag se, annars ska jag väl kika lite på allt möjligt krims krams - både till lillan och till hemmet.

Sen fick jag ju ett par sedlar av min fina karl härom dagen så kanske ska man unna sig själv något fint också ;-)
Nu blir det snart att gå och lägga sig, ja ni läste rätt, haha. Såhär under arbetsveckorna har vi faktiskt lagt oss runt 21-tiden, det är riktigt skönt att somna i tid och få ordentligt med sömn! Speciellt nu med tanke på hur dåligt jag sover om nätterna.. Jag måste upp på toa en gång per natt och har jag tur så lyckas jag somna om.

Ne, det får nog bli att packa klart inför helgen och mysa lite med min karl - sen ska det sovas.
God natt på er, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0