Söndag med en sjukling.

Hallo.

Shit vad besvikna vi blev på "Sveriges största loppis" igår.. Att klassa den loppisen utanför Ikea som sveriges största tycker jag var lite vääääl att ta i. Visst, det är en loppis så man räknar väl med att folk ska sälja en del skit men att man kanske skulle kunna göra något roligt fynd men icke, folk sålde verkligen bara skit och inte var det någon stor loppis heller, tvärtom - det liknade mer en garage-loppis.

S u c k!

Jag trodde ju även att lite frisk luft skulle göra gott mot min äckliga kronförkylning men shit vad fel jag hade! Kände mig genast 10 ggr sämre och idag har man allt annat än energi.. Nej, jag känner mig inte ett dugg bättre faktiskt så det blir att fortsätta med ryggläge i soffan, tékoppen bredvid och datorn i knät.

Hoppas ni där ute får en riktigt härlig söndag med mycket mys :-)

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0