Vilken start på veckan!

Imorse när jag vakna så kände jag bara för att dra täcket över mig och inte kliva upp fören till kvällen men dagen blev genast lite bättre efter frukost när min chef kom med beskedet att jag blir fast anställd fr.o.m 5 oktober, efter 12 månaders provanställning känns det sjukt bra! Jag skulle egentligen gått 3x6 månader provanställning, men nu har dom ändrat reglerna och jag är en av alla de lyckliga som får 2x6 månader istället.

Jag jobbar min "sista" dag den 5 oktober, sen går jag på min ledighet och den känner jag nu att jag verkligen kan njuta till 110% av!
Jag fick även 2 st små paket på posten idag, två jättefina bodys till lillan - jag slänger upp bilder på dom sen :-)

Nu ska jag ta mig ett varmt bad, det känns som att min rygg behöver det. Fick bekräftelse från jollyroom idag att mitt paket är påväg så jag hoppas det trillar in snart så jag får mitt stödbälte.

10 veckor kvar av graviditeten, kanske nån vecka mer eller mindre (hoppas på nån vecka mindre ;), längtan är stor! Den här veckan har börjat minst sagt bra!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0