Somna om min lilla vän.

Vi vaknade strax innan 8 imorse och det snöade, wtf liksom?! Enough is enough! Promenaden med Carro och Wilda blev inställd, man vill ju inte utmana ödet och ge sig ut i det här vädret när man redan är lite krasslig. Jag matade My och sedan busade vi lite, hon kräktes lite och efter att jag sms:at lite så tittade jag på henne och då hade hon somnat, min lilla tröttis somnade om av sig själv! Jag är så stolt!

Bäst av allt, hon sover fortfarande - typ 2½ timme senare ;-)
Jag borde väl inte säga för mycket för varje gång jag gör det så vaknar hon men håll tummar och tår ;-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så skönt! Hon är stor nu din lilla tjej ju :)

2012-04-17 @ 11:54:10

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0