Dagen före halvvägs till 50.

Sorry att det varit lite halvdant bloggande. Vi kom ju ner till mina föräldrar i onsdags och det har varit fullt upp hela tiden. Igår var vi runt och shoppade lite, Madde kom på besök och vi hade mys hemma. Idag har mormor varit här och vi har firat mig lite i förskott, vi har ätit god mat och tårta.

Imorgon bär det av till min tatuerare för att utöka samlingen ;-) 
Ska även kolla in glasögonen jag hittade idag, jag vill verkligen ha ett par nya brillor och jag hittade ett par idag som jag verkligen fastnade för, problemet är ju bara att jag inte hinner få dom innan vi åker hem.. Men det blir att kolla på dom imorn igen i alla fall och se vad man kan göra :-)

Sen ska vi ut och käka, det blir minst sagt intressant men jag hoppas det blir mys. 
Vi hörs imorgon igen så ska ni få se tatueringen :-) 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du får lägga ut bilder när du har glasögonen på dig ;)

2012-02-20 @ 11:19:10
URL: http://sandraaas.se
Postat av: Marie

Då får man gratulera i efterskott :) Ha en bra dag och lycka till med tatueringar och glasögon! kram

2012-02-20 @ 13:00:38
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Anonym

När får vi se tatueringen? :)

2012-02-22 @ 08:31:46

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0