Idétorka.

Nada bloggande idag ja, jag har haft lite annat för mig och har helt enkelt inte känt för att blogga. Jag var galet trött igår, både jag och lillan slockna innan klockan var 22, jag trodde aldrig att My skulle somna då och sedan sova ett par timmar men det gjorde hon! Jag höll inte koll på vad klockan var men 2 ggr matade jag henne innan vi gick upp kl 6 för blöjbyte och sedan mat igen. Idag somnade vi om 2 ggr och gick upp när klockan var kvart över 11, helt galet! Var väldigt längesen jag sov så sent, visst jag var uppe och vaken 2 ggr innan klockan var så mycket men ändå, haha!

Inte konstigt att My inte sovit så mycket under dagen med tanke på vår sovmorgon, haha! Förhoppningsvis så tar det inte alltför länge innan hon somnar ikväll, jag lär ju slockna fort i alla fall.
Idag fick jag köpt textillim btw så imorgon är jag redo för lite pyssel, det blir mer uppdaterande imorgon kan jag lova. Nu ska lillfisen ha mat och jag ska sätta mig tillbaka och slappna av lite.

Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

jaha okej, då var hon inte så gammal! :)

hoppas allt är bra! :)

2012-02-02 @ 19:54:16
URL: http://thegoldenyear.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0