Mammas stora tös.

Först vill jag åter be om ursäkt för mitt dåliga bloggande det senaste. Jag och My kom hem för en liten stund sedan, 3 månaders kontroll idag! Tiden går fort kan jag lova :-) Hon fick 2 sprutor idag, en i vardera lår. Det var mindre populärt. Stackarn. Och jisses vad hon blödde i vänster lår! Fick byta plåster med en gång, hon blödde ner min tröja också så den fick jag kasta, ingen märkvärdig tröja i alla fall så det var ju tur, hehe.

My tokslocknade när vi kom hem, hon ligger i sin babysitter nu och susar för fullt. Lilla pyret ska få extra mycket kärlek idag på sin 3 månaders dag :-)
Älsklingen har övertid idag och ska inte hämtas fören kl 18 ikväll, för min del blir det nog att städa lite och sedan åka iväg och handla ett par grejer. Nån sån där piss off till soffan måste jag ha, katterna har ju inte vett på att ge fan i och kissa i soffan så jag hoppas att det finns nåt som kan hjälpa. Man får ju ont i huvet av att känna kiss doften hela tiden och jag vill inte ha lillan i soffan när katterna pissar där överallt.. Inte ok!

Ja ja, nu ska jag få i mig lite frukost och sen kanske jag också ska passa på att sova en stund. Idag har jag ingen mer tid att passa i alla fall så det kan ju vara skönt.


Kommentarer
Postat av: Marie

Usch vad jobbigt att de kissar i soffan, hoppas att det hjälper med piss off! Jag har hört att när de har kissat en gång så är det svårt att få dem att sluta, lukten som de känner finns tydligen kvar även när man har tvättat! Ha en bra dag! kram

2012-02-23 @ 11:07:46
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: josefines.se

svar ; Tusentack detsammma ! :D



Var gärna med i min tävling om att vinna laptopskin:

http://josefines.se/2012/february/tavling-laptopsskin.html#comment



kram ♥

2012-02-23 @ 12:21:03
URL: http://josefines.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0