Babysteps.

Igår kväll när lillfisan ätit och somnat på mitt bröst väntade jag en kvart ungefär och la henne sedan i sin säng, tro det eller ej men hon vaknade inte med en gång och jag somnade till och med utan henne på mitt bröst. Jag vaknade sedan när hon började böka och även om det kändes som man fått sova i en evighet så tror jag bara att det vart en timma.

Sedan somnade vi båda två. När vi vaknade imorse så låg vi i sängen och gosade och efter en stund så somnade My om och jag la henne åter i sin säng och där sov hon en liten stund.

Men det är väl som dom säger, man får ta lite pö om pö.

Nu blir det en liten promenad i det underbara vädret, lillfisan sover i stort sett ingenting på dagarna nu, kan bero på att pappa har vart hemma och sjuk så då får det bli en promenad. Hon älskar ju vagnen och jag älskar vädret som är nu ;-)

Lillfisan imorse :-)

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0