Didn't see that coming!

Diskat, hängt tvätt, fixat té till min onda hals och snart blir de väl en runda med dammsugaren. Vad roligt att jag började skriva detta inlägget för ca 2 timmar sen och avslutar det först nu, haha. Jaja, det finns faktiskt en anledning. Jag fick nämligen mail med en förfrågan om att sitta hår samt sminkmodell på Art of make up school i Stockholm och först blev jag jätte taggad och sedan såg jag att det var dagtid och då tänkte jag "nooo.. :("

Men dom är så snälla och flexibla så jag får faktiskt ha med mig lillan! Wiiee!
Det handlar om 4-5 timmar om dagen så det är ju inte så farligt, lillan sover ju så bra när vi är ute och jag får tillgång till deras kontor för att jag ska kunna amma My.
Jag blev såå glad!
Tydligen så är det även en del tv och filmning under dagarna och exakt vad det innebär vet jag inte men jag måste ju bara göra detta! hihi.

Jag trotsar min förkylning och drar dit redan på fredag. Sedan är det ett par dagar under de närmsta 3 veckorna. Faaaan vad skoj!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Det låter verkligen spännande :) Grattis och lycka till! kram

2012-02-07 @ 13:22:55
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0