8 Januari.

Jösses vad trött jag är! Vaknade imorse och var nog fan tröttare än när jag somnade på kvällen, ändå hade jag sovit hyffsat under natten. Vi tog en sväng till Ikea idag och fick köpt skåp att ha istället för tv-bänken, vi ska slänga upp allt det imorgon - kommer bli såå nice ;-)

Förkylningen verkar inte ge med sig riktigt.. har haft huvudvärk en hel del idag och jag tror att jag behöver en hel del vila. Jag ska försöka börja natta lillan så smått och jag hoppas innerligt att hon kan sova i sin säng inatt. Hur mysigt det än är att ha henne sovandes på mitt bröst så behöver jag få en natt i alla fall där jag kan vrida och vända på mig precis som jag vill. Jag tycker det är så svårt att passa på att sova medan hon gör det på dagarna, då är det så mycket annat man behöver göra och det påverkar väl nattsömnen en del kanske.

Längtar verkligen tills man kan få en hel nattssömn, gärna med lillan sovandes i sin egen säng. Åh, drömma går ju ;-)

Kommentarer
Postat av: Marie

Det kommer nog snart ska du se! Håller tummarna! kram

2012-01-10 @ 10:21:13
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0