Fredag fast söndag?

Jag säger bara: Vilken härlig dag! Jag vill så klart att vintern är över så att våren kan komma och igår när snön föll som aldrig förr tänkte jag bara "Noooo" men idag är det faktiskt riktigt vackert ute. Snön ligger fint på marken, himlen är blå och solen skiner - för mig är det en perfekt vinterdag, fler sånna och det får gärna vara vinter nån månad till.

Men hur är det idag, är allting stängt eller är det bara som en söndag?
Idag känner jag nämligen att jag vill ut och hitta på något. Älsklingen är iväg och bättrar på brännan lite, det vill jag med men jag får inte.. :-( Sen när han kommer tillbaka så ska vi ut på en promenix men det gäller att klä sig ordentligt idag, det sägs att det är väldigt kallt ute.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0