Namnnapp.

My har ännu inte riktigt fattat tycke för nappen, jag har sett jättemånga bebisar som bara är någon dag gamla som glatt använder napp och jag tänker "hur sjutton har dom lyckats med det?". Jag skulle verkligen vilja att lillan börjar tycka om napp då jag märker att hennes sug-behov är jättestort. Hon har börjat suga på hela handen, precis som om hon suger på tummen fast hon har inte förstått att hon har gömt tummen i handen. Så söt är hon!

Vi har även flera nappflaskor men den enda som duger är en från Philips Avent och jag såg nu den här tävlingen där man kan vinna namnnappar (jag har kollat på sånna flera gånger innan hon föddes men då hade vi ju inte bestämt namn) och dom har Philips Avent nappar, jag tror att dom hade vart perfekta för lillan så nu är det bara att hålla tummarna och kanske kan man kamma hem ett par nappar med "Lilla My" på :-)

Gå in HÄR om ni också vill tävla.

Min trötta tös för några dagar sedan :-)


Härom dagen satt hon så gott i pappas knä och hon var såå trött ;-)


Kommentarer
Postat av: Sandra- Med Bebis I Magen

Men åhh vad söt! Hon är inte gammal?

Hoppas allt är bra! Ser att du bor i Södertälje, vi flutta därifrån för 2,5 år sen :)



2012-01-13 @ 19:45:13
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0