Wihoo!

Nu har lillan sovit i vagnen i snart två timmar, jag är såå nöjd! Kommer helt klart att sätta in vagnen i vårat sovrum ikväll så får hon sova där inatt. Åh vad glad jag är, så skönt - jag har hunnit med massor! Och då menar jag inte att jag har sprungit runt som en tok och stressat för att hinna göra allt innan lillan vaknar, nej tvärtom. Jag har kunnat gå runt i lugn och ro och se över vad som behöver göras.

Det slutade med att jag diska, tvättade, såg över våra växter, plockade iordning lite smått i vardagsrummet, marinerade kött och förberedde dagens middag. Ja, och eftersom hon fortfarande sover så ska jag ta och fixa iordning mig inför kalaset så behöver jag verkligen inte stressa sen. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Va sköönt för dig!! Det lönar sig att prova sig fram - hur har det gått inatt då? Kramis!! PS: Hälsa Marjut o Krister idag! När åker dom? <3

2012-01-13 @ 09:01:00
Postat av: Marie

Vad skönt att hon sover ordentligt nu! Hoppas att det fortsätter så! Ha en bra helg! kram

2012-01-13 @ 09:37:37
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0