Wrap it up.

Ja det vart ju inte så mycket bloggande nu i helgen såg jag men så blir det när man har fullt upp och inte hinner med, hehe. Igår bjöd älsklingen ut mig på middag och bio, vi såg Hamilton och den var riktigt bra så den rekommenderar jag varmt! My fick vara hos sin faster som glatt ställde upp som barnvakt, nu dröjer det säkert till nästa gång ;-) My hade varit lite ledsen på kvällen men annars hade det gått så bra.

Idag trotsade vi snöstormen och gick ner på stan en sväng med Richards föräldrar som kom hem från Gran Canaria igår - snacka om att bli besviken när man kommer till det här vädret, hehe. Sedan åt vi middag hemma hos dom, lika trevligt som vanligt. Vi satt även och kollade lite mer på thailandresa, vi ska ju åka dit i nov/dec i år är det tänkt, frågan är bara vart och hur länge ;-)

Nej, nu har jag en bajsblöja som kallar och sedan blir det lite kvällsmat innan det är dags att krypa ner i sängen och tacka för denna helgen.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0